Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

22 Eylül 2015 Salı

The Balm - Schwing



  Daha önce bir çok eyeliner denemesi yapmıştım. İçlerinde ise en sevdiğim ürün bu oldu.
  Schwing eyeliner koyu siyah tonlarında likit bir eyeliner. İlk başta düzgün şekilde çekemeyeceğimi düşünsem de çok rahat sürülebiliyor. Ama en iyi yönü ince çekiyor. Doğrudan diplere ince çekmeyi sevenler için ideal bir ürün. Ayrıca benim gibi kalın çekmeyi seviyorsanız kalın bir çizgi çekip içini doldurabilirsiniz. The balm ürünleri sadece #gratis te bulunuyor.  Bayram indirimi de hazır devam ediyorken ben yedekledim.




  Fırça kısmı ise yeterince sert değil hatta yumuşak bile denebilir. Sert fırça ucuna alışmış biri olarak bunu da oldukça sevdim.
  Kuruduktan sonra mat bir siyah oluşuyor ve dağılma yapmıyor. Gün içinde ise elinizle çok oynama yapmadığınız sürece bulaşma yapmıyor.
  Ürünün fiyatı ise %40 bayram indirimi ile 21 liraya geliyor sanırım .

1 yorum:

  1. favori eyelinerım olur kendisi üstüne tanımıyorum :) buarada blog keşif etkinliğinden geldim ;)

    YanıtlaSil