Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

21 Şubat 2016 Pazar

Redist Argan Yağı



Şimdi size bir iksir görünümünü anımsatan, tanımında da fasın mucizevi yağ olarak aksedilen bir üründen bahsetmek istiyorum. Redist Argan yağı. Oldukça uygun fiyatlı ve işe yarıyor.  Piyasadaki oldukça pahalı ürünleri düşününce gerçekten şans verilmesi gerektiğine inanıyorum. 100 mllik şişelerde satılıyor ve aylarca kullanabiliyorsunuz. İnternet sitelerinde satılıyor, kuaförlerde satılıyor. Ben kuaförlerinde alışveriş yaptığı toptancıdan almıştım :)



Kendi internet sitesinde ise;
Redist Argan Yağı; saçları, saç derisini ve saç köklerini beslemeye yardımcı olarak, saçın ipeksi ve parlak bir görünüm kazanmasını sağlar. Yıpranmış saçları onararak bakımlı ve canlı olmasına katkı sağlar. "Fas'ın sıvı altını"olarak bilinen, argan ağacı meyvesinin yemişinden elde edilen Argan Yağı içerisinde barındırdığı Omega 9, Omega 6, Steroller, Felurik asit, E vitamini ve güçlü antioksidanlar sayesinde gençlik iksiri olarak da görülebilir. Saçın doğal korunma mekanizmasını güçlendiren argan yağı, çevresel faktörler ve stresten kaynaklanan, saçı yıpratan serbest radikallere karşı etkili bir koruma sağlar.
 • Saçları kökten uca yeniler. • Saçlarınıza hacim kazandırır. • Saçları güçlendirir ve besler. • Saçtaki düğümleri kolay açması için saçı yoğun bir şekilde nemlendirir ve ipeksi yumuşaklık kazandırır. • Elektriklenen ve kabaran saçları kontrol altına alır. • Saç telinin esnekliğini artırır. • Saç kıvrımları muhteşem parlaklık kazanır.

Bendeki etkilerine gelirsek;
 - Saçımı yumuşacık yapıyor
 - Dolaşıkları rahat açıyor.
 - Parlaklık kazandırdı.
 -  Daha esnek ve güçlü saçlara kavuştum.



Tabi bu etkileri görebilmek için uzun süre bir kullanım gerekiyor, en azından şişeyi yarılamak gibi. Haftada bir veya iki defa kullanıyorum ben.
Özellikle saçları çok işlem görmüş ve yıpranmış kızlara öneriyorum. Mutlaka başka ürünlerle saçlarını desteklemeliler.
Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere :)

9 yorum:

  1. bu ara ben de saçıma yağlı bakımlar yapıyorum bu ürünü deneyebilirim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Blog keşif etkinliğinden geldim :)) banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Lorealin yağını kullanıyorum bunu da denemek istiyorum bakalım.

    YanıtlaSil
  4. merhaba,blogunuzu takipteyim:)
    sizi de bana beklerim!

    sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Great post!!! Interesting product!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  6. Seni takipteyim canım bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. kullandıktan sonra yıkamak gerekiyor mu ? Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim yeni açtığım bir bloğum var sevgiler. http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Geçen hafta tavsiyelerinizi okumuş ve sipariş vermiştim.bugün kargoyla geldi ve ben ilk kez denedim.denememle evde sevinç çığlıkları attım.artık kerastese gibi pahalı bir markaya para vermeyeceğim için mutlulukluktan ağlayabilirim.gerçekten çok teşekkür ederim ❤

    YanıtlaSil