Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

24 Ocak 2016 Pazar

Dalan D'olive




El kremlerini çok sevdiğimiz bu markanın daha önce şampuanını da kullanma fırsatım olmuştu. Yeni yıl hediyeleri ile zentinyağlı diğer vücut ürünleriyle de tanışmış olduk :) Tabi kargomuz geldiğinde ders çalıştığım için ayrıca bir mutlu oldum.




İlk olarak en sık kullandığım ürün olan el kremleri ile başlamak istiyorum. İki seçenek var.Biri yoğun nemlendiricili diğeri nemlendiricili. İki arasındaki temel fark kıvamları. Yoğun nemlendiricili olanın çok azı yetiyor. Uzun süre kalıcı bir nemlendirmesi var fakat zor emiliyor. Kurumuş eller için birebir.
Nemlendirici olan el kremi ise daha akışkan bir kıvamı var. Çabuk emiliyor.  Kalıcılığı yoğun nemlendirici kadar uzun değil. İki kreminde nemlendirmesini seviyorum fakat yoğun olan çok daha fazla nemlendiriyor.
Nemlendirici kremin küçük boyları a101 de 90 kuruş :)  Yoğun nemlendirici kremin fiyatı ise 2 lira civarı :)


Şimdi saç kremi kullanmayı sevmeyen kızları buraya alalım. Yumuşacık saçları saç kremi kullanmadan da olsun istiyoruz değil mi? O zaman şampuanı uzun süre kullanmanızı öneririm. Zeytinyağı saça zaten çok faydalı. Aşırı dolaştığı vakit saçlarım saf zeytinyağı kullanarak açıyorum, çoğu zaman içine vitamin de kırıp saç maskesi yapıyorum. Lakin saçımızın yağ dengesini de bozmamak gerekiyor. Bu şampuan saçı yumuşacık yapıyor, saç kremi kullanmanıza gerek kalmıyor. Ben hemen gidip büyük boyunu aldım bile. Fiyatı ise 5,90 lira. Çok köpürüyor, saçı derinlemesine temizliyor.


Sabunların kokusuna ise diyecek yok. Bütün banyo zeytinyağı ve sabun kokuyor <3 Selülüt ve masaj sabunu, selülütleri yok ediyor mu bilmem ama masaj yapıyor. İçindeki minik taneler vücudu çizmiyor,peeling etkisi yaratıyor. Cildi geriyor biraz ama aynı zamanda yumuşatıyor da. Yine çok köpürüyor ve zeytinyağı kokuyor. Minik yuvarlak şekilde top top oyuntulu. Nasıl kullanılması gerektiği ile ilgili bir kullanma önerisi de bulunmakta içinde.


Diğeri ise yeşil sabun. Bunun kokusu ise çok fazla. Şu aşamada koku vermesi için kullanmaktayım. Bu ürünü ise yeşil sabun olarak kullanabilirsiniz.



Diğer ürünler ise kullandığım ve bitirdiğimden dolayı ayrıntılı fotoğrafları bulunmamaktadır.



Genel olarak ise fiyatının uygunluğu içinde zararlı maddeler içermemesi ve zentinyağının mucizevi etkisinden memnun kaldım. Sevgilerle :)

1 yorum: