Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

18 Ocak 2016 Pazartesi

Maskaralar Hakkında

Geçen sefer yaptığımız maskara kıyaslanması çok sevilmişti. Biz de daha uygun fiyatlı ürünlerimizi de kıyaslamak istedik.  Ayrıca maskaranıza argan yağı damlatırsanız daha siyah ve yumuşak kullanım elde edersiniz.
 
Rival de Loop - Ultra Twist




Sadece Rossman da bulunmaktadır bu marka. Rossmanın kendi markasıymış. Küçük kılları kenarlara kadar tüm kirpiklere sürülmeyi sağlıyor. Her kirpiği tek tek ayırıp uzatıyor. Dolgunluk veya hacim vermiyor. çok şık pembiş bir ambalaja sahip. Yapışma yapmıyor çok kat sürülünce. Fiyatına göre işlevini seviyorum ben. Dolgunluk vermemesinden dolayı gece makyajında çok kullanılacağını düşünmüyorum fakat günlük kullanımda sürülebilir.




Flormar- Precious Curl



Adından da anlaşılacağı üzere ben fırçanın kıvırma işlevini çok seviyorum. Bir flormar indiriminde tanıştığım bu fırçaya aşık oldum. Benim gibi kirpikleri düz olanlar rahatlıkla kullanabilirler. bir kirpik kıvırıcı aleti etkisi yaratmasa da o aletin verdiği zararlar yerine çok problemli değilse kirpikleriniz bu rimele göz atmanızı öneririm. Fiyatı indirim de oldukça düşüyor.

Flormar -  Wild Eyes



Bu maskaranın en sevdiğim özelliği ise kirpikleri uzatması. Kısa kirpikli kıvrık olmayan kirpikler için ideal olduğunu düşünüyorum. Yine flormar indirimin de iyi bir fiyata almıştım. Kıvırma etkisi de var. Bir kaç kat sürdüğünüz de topaklanma yapmıyor.  Simsiyah bir renk veriyor.  Fırçasından dolayı sürümü zor gibi dursa da aslında çok rahat bulaşma yapılmadan sürülüyor.

Farmasi-  Dark Queen



 Fırça yapıları Flormarın wild eyes maskarasına benzese de ben farmasiyi flormardan daha başarılı buldum. Daha çok dolgunluk veriyor ve uzatıyor. Rengi simsiyah, kalıcılığı daha uzun. İçerik yapısı olarak daha doğal.  3-4 kat sürdüğünüzde dahi topaklanma ve yapışma yapmıyor. Fiyatlarının indirimli halleri hemen hemen aynı. Farmasi gece makyajı için daha uygun.

Loreal Paris- False Lash Superstar



Çift taraflı olan bu maskaranın her iki tarafının da fırça yapısı farklı. Siyah tarafı kirpikleri kıvırmak için daha ideal. Simsiyah bir renk veriyor.  Yapısı ıslak değil ve topaklanma yapmıyor ilk başta fakat kat kat sürdüğünüzde topaklanma ve ağırlaşma yapıyor.


Önce baz kısmını uyguladım. Bu fırça kirpikleri uzatıyor ve dolgunluk veriyor. Daha sonra beyazlıkların tamamını beyaz kalmayana kadar sürdüm.  Eğer hepsini kapatmazsanız çok hoş bir görüntü oluşmuyor. Baz kuruduktan sonra siyah olanı sürüyorum.
İşlem bittikten sonra 2 kata kadar daha dolgun ve hacimli kirpiklere sahip oluyorsunuz. Dolgunluk vermesi uzatmasından daha etkili. Gece makyajı için daha uygun olduğunu düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder