Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

22 Eylül 2015 Salı

Deborah La Cipria Kompakt Pudra



  Deborah La Cipria kompakt  pudra cildinize ışıltı veren ipeksi bir yumuşaklık kazandıran yapıya sahiptir. Ama yapısı çok ince olduğu için pudra niyetine kullanmak istediğimizde 2-3 kat sürmek durumunda kalıyoruz.
  Pudra matlık sağlamak için ciltteki yağı emiyor bu da haliyle birkaç saat sonra pudranın yok olmasını sağlıyor. Eğer cildinizde gölgelemek yapmak istiyorsanız  uygun tonları seçerek  iyi bir görünüm sağlayabilirsiniz.
  Ben buğday tenli olarak 33 numarayı kullanıyorum. Tenime göre biraz koyu bir renk seçtiğim için elmacık kemiklerimin altına sürüyorum böylelikle bir nevi bronz allık olarak kullanıyorum.




  Ürünün oldukça fazla bir tozutma problemi var. Özellikle beyaz renk giyindiğiniz de dikkatli olmanız gerekiyor. Ben allık olarak kullanmayı sevdiğim için tercih ediyorum ama pudra olarak kullanmak isteyenlerin alternatifleri de değerlendirmesini öneririm.
  Ürünün fiyatı ise 22 lira civarında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder