Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

21 Şubat 2016 Pazar

Yves Rocher Tekli Far










Merhaba kızlar,

Rengine görünce aşık olduğum far olur kendileri. Bu renklerde bir allık arıyordum, yves rocherdaki indirimi de görünce ben bu farı allık olarak kullanırım düşüncesiyle almıştım.







Gelelim özelliklerine ;

  • Tozutma sorunu yok
  • Pigmentasyonlu orta
  • Kalıcılığı orta derece 
  • Yumuşak bir dokusu var
  • Sürümü kolay


Belki ben koyu tenli olduğum içindir fakat birkaç kat sürmek gerekiyor rengini yeterince verebilmesi için. Kalıcılığı bazsız 5-6 saat kadar.
Renk olarak kahve, gül kurusu, turunculuk barındırıyor. Esmerlere ise çok yakışıyor bu tonlar.







Yüzde 30 indirimle 20 liraya aldığım bu farı ben allık olarak kullanmak için ve rengini çok beğendiğim için aldım. Eğer amacınız sadece bu renk değilse yada yvesteki diğer renklerden biri değilse başka markaların tekli farlarına bakılmasını öneririm.

Sevgilerle.

1 yorum:

  1. bu ara ben de bu renklerde bir far arayışındaydım teşekkürler canım

    YanıtlaSil