Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

21 Şubat 2016 Pazar

Ekilips Kirpik Kıvırıcı






Kısa kirpikli kızlarımızın kurtarıcısı, makyaj adına büyük icatlardan biridir kendileri :))

Kirpik kıvırıcı kullanmak hem maskaradan önce kirpiklerinizi şekle sokar ve maskaranızın tam oturmasını sağlar, hem de daha çok belirginleştirir.

Peki bu ürün nasıl kullanılır?
Üç aşamada kullanılmalıdır. Önce dipleri kıvırırsınız sonra orta kısım en son ise uçlarını kıvırarak düzgün kıvrılmış bir kirpik elde edersiniz.
Dikkat edilmesi gereken nokta çok uzun tutmamak sonra keskin şekilde kıvırırsınız iz oluşur.
Ve son olarak uygulamadan önce bütün kirpiklerinizi ürünün ağzına aldığınızdan emin alın.


  • Eğer fön makinesin de biraz ısıtırsanız daha uzun süre kalıcılık elde edersiniz. Ama demir çabuk ısındığı için biraz soğuttuktan sonra kullanmanızı öneririm.
  • Banyodan sonra kullanımlarda kirpiklerinizin zamanla bu şekilde görülmesini elde edebilirsiniz.


Gelelim bu ekilips kıvırıcının özellikleri;

  • Kirpiklerinizin tamamını kavrıyor.
  • Diplerden başladığınızda bile etiniz sıkışmıyor, göz yapısına uygun.
  • Uygulama yaparken çok fazla kuvvet uygulamak gerekmiyor.

Gratis indiriminde 2.95 lira gibi bir fiyata edindim.

İyi akşamlar kızçelerim :)

4 yorum:

  1. çok fazla kuvvet uygulama gerektirmemesi güzel bir özellikmiş

    YanıtlaSil
  2. Benimde bir tane almam gerekiyor benimki bayağı yıprandı etimi kapıyor sürekli kullandığım için kirpiklerim birazda olsa şekil aldı fiyatı çok uygunmuş gidip bir tane almam gerekiyor :) hı bu arada çekiliş sayesinde blogunuzla tanıştım teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.Blog keşif etkinliğinden geldim ve blogunuzu takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba.Blog keşif etkinliğinden geldim ve blogunuzu takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil