Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

5 Mayıs 2016 Perşembe

Saç Bakımında Son Zamanlarda Kullandıklarım





Son zamanlarda kullandığım saç bakım ürünlerini kısaca anlatmak istedim. Ürünleri kıyaslayarak bana etkilerini anlatacağım. Öncelikle saçlarım boyalı, işlem görmüş ve yıpranmış durumda. O zaman hadi başlayalım.


1 numarada Dalan D'olive şampuan var.  Zeytinyağlı olduğu için öncelikle köpürmemesi bekliyorsunuz fakat inanılmaz derece köpürüyor ve temizlenmiş hissi yaratıyor. Yine zeytinyağlı olduğu için yumuşatıyor, işlem görmemiş saçlarda saç kremi kullanmasına bile gerek yok denecek kadar yumuşatıyor. Uzun süreli kullanımda saçlarınız yumaşacık oluyor. İçinde ise zararlı maddeler bulunmuyor. Tekrar tekrar kullanacağım ürünlerden :)

2 Thera Silk şampuan. Hem saç kremini hem şampuanını kullandım, şampuanını saç kremine göre daha başarılı buldum. Saçımın yıpranmış olduğunu düşününce saç kremi bana yetersiz geldi. Hem kremi hem de şampuanı ipek proteinli. İkisininde yumuşatma özelliği var ve çok güzel de bir kokusu. Şampuan az köpürüyor bu yüzden temizlenmiş hissi bulamıyorum, daha çok miktarda kullanıyorum ve daha çabuk bitiyor. Olumsuz bulduğum tek yanı bu. İçeriği ise oldukça temiz. Saç derisinde kaşıntı yapmıyor, ph derecesi de saça uygun.

3 Hask Monoi şampuan. Kullandıklarım arasında en beğenmediğim şampuan bu. Saç derimde kaşıntı oluşturdu, içeriği temiz gibi görünse de popüler olmayan zararlı maddeler var. Tek iyi yanı ise muhteşem kokusu. Diğerlerinden daha uzun süreli bir kokusu var ve oldukça da köpürüyor. Temizlemesi ve yumuşatması diğerleri gibi. Ama kalıcı bir yumuşatma sağlamıyor malesef.



4 Yves Rocher Yumuşatıcı Şampuan. Doğum günü kampanyasıyla tanıştığım bu şampuanı çok sevdim, diğerlerine göre saçı daha kolay yumuşatıyor, düğümlenmeden kolayca açıyor.  İçerisinde zararlı maddeler bulunmuyor ve kokusu rahatsız etmiyor. Kepek sorunu yaratmadı ve kaşıntı vs oluşturmadı zaten vaadleri arasında da saç derisini yatıştırdığı yazıyor.

5 Yves Rocher Durulanmayan saç maskesi. Saçlarım çok yıprandığı için maske  ihtiyacı hissettim ve ilk olarak bunu denedim. Saçları yumuşatıyor ve kolay taranma vaad ediyor. Durulanmaması daha pratik bir hemen duştan çıkınca kullansam da yağlı bir his bırakıyor. özellikle saça fön vb gibi işlem uygulanırsa saç temiz olsa da yağlı gözüktüğü için yapışıyor. Bu yüzden saç uçlarına çok dolaşık olduğu vakitler, yıpranmış ombreli uçları yatıştırmak için kullanıyorum. Acele işim olduğu vakitler kurtarıcım oluyor :) Ayrıca çok pratik bir şişesi var, oldukça kullanışlı.

6 Yves Rocher Durulanabilen saç maskesi. Diğer durulanmayan maske yağlı his bıraktığı ve saçı öyle gösterdiği için durulanabilen maskeyi de aldım. Oldukça katı ve yoğun bir yapısı var. Saçlarımı onarması için kullanıyordum fakat henüz bir etkisini görmedim. Bir sonraki yıkamaya kadar saçlarım yumuşak fakat diğer yıkamada kullanılmadığı takdirde etkisi çabuk geçiyor. Kutu şeklinde olduğu için içine su girip yapısı bozulabiliyor. Fiyatına göre ise işlevi gayet iyi.

7 Hc Hair Care Ovex. Kurtarıcı saç maskem. Bunu alınca yvesi kullanmayı bıraktım, etkisi daha uzun süreli ve onarıcı şeklinde. Saçları oldukça yumuşatıyor ve tamir ediyor. Tekrar tekrar alıp kullanacağım bir ürün. Etkisi günlerce sürüyor. Saçları eski haline haliyle yerine getirmese de diğer kullandığım ürünlere kıyasen çok daha etkili. Eski haline göre çok daha yumuşak halde. Saça nem kazandırmada da oldukça başarılı.

8 Hand-e Sarımsaklı Saç Kremi. Saçlarım kuru olduğu için bana uygun değildi. Bu krem için söyleyebileceğim tek kötü özellik bu, boyalı nemini kaybetmiş saçlara yönelik değil çünkü sarımsak saçı daha çok kurutuyor. Yağlı saçı olan kimseler için ideal olduğunu düşünüyorum. Yumuşatması oldukça iyi, kolay tarama sağlıyor ve saçı düğümlenmeden açıyor. Kokusunu ise hissetmiyorsunuz bile.



9 Hp Bitki Dünyası hindistan cevizi yağı. Yüzyılın icadı diyebileceğim muhteşem ürün. Şuan poşette çünkü kavanozum kırıldı. Ama daha rahat kullanım elde ettim. Kavanozun dibinden almak zor oluyordu. Saçımda 5-7 saat durumuma göre bekletiyorum sonra yıkıyorum. Saçı yumuşaçık yapıyor, nemini tekrar kazandırıyor. Yumuşatıyor, onarıyor saçı. Etkisi günler sürüyor birkaç yıkamada bile gitmiyor. Tekrar tekrar kullanacağım ürünlerden.


Şimdilik kısaca son 1-1.5 aydır kullandığım ürünler böyle. Bazı ürünleri bitirdikten hatta ikinci şişeye geçtikten sonra daha detaylı yazacağım.
Sevgiyle kalın.

9 yorum:

  1. The silk serisini bende yeni kullanmaya başladım canim içeriği temiz olsa da seriyi orta halde sevdim

    YanıtlaSil
  2. The silk serisini bende yeni kullanmaya başladım canim içeriği temiz olsa da seriyi orta halde sevdim

    YanıtlaSil
  3. harika ürünler! şu hindistancevizinden ben de alacağım en yakın zamanda! sevgiler

    YanıtlaSil
  4. 4 numarayi denemek istiyorum bende urunler cok guzel:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim takibe aldım. Ben de bloğumda Amerika notları, yemek tarifleri, çocuğumla etkinlikler gibi birçok alanda yazıyorum. Blog yorum kardeşliği grubumuza da beklerim. Yeni yayın ve yorumlar da görüşmek dileğiyle bloğuma da beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blogunuzu takipdeyim ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba blogunuzu takipdeyim ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabaa, blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım hemen. Bende kendi bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. blog keşif etkinliğinden geliyorum canım seni takipteyim ben de beklerim :)

    YanıtlaSil