Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

13 Ocak 2016 Çarşamba

Farmasi - Beauty Balm



Çok merak ettiğimiz bu ürünü sonunda aldık. Aslında markayı komple merak ediyorduk. Türk girişimci olması  %100 helal kozmetik olması bizim merak etmemizi sağlayan etmenlerdi. Farmasi sistemi de yine katalog üzerinden siparişle ve üye satıcılardan oluşuyor. Firma hem kendi kazancının yanında ara satıcıların da kazanmasını vaat ediyor. Bu yeni markaya kısaca baktıktan sonra özellikle helal kozmetik oluşu bizim yönelmemizi sağlayan önemli unsur olduğunu da belirtmek gerekir. İçeriğine güvendiğimiz bu markaya karşı henüz olumsuz yorum yapan birilerini görmedik. BB kremler ise bu markanın en sevilen ve tutulan ürünlerinden birisi. İçeriği olarak birçok cilde faydalı ürünler barındırıyor. Görselde mevcut :)



Cilde olan etkilerine gelirsek

  • Nemlendirmesi oldukça iyi
  • Gün boyu kalıcı
  • Kokusu çok hoş
  • Pul pul olmuyor
  • Parlama yapmıyor, cildi matlaştırıyor
  • Kapatıcılığı güzel ama müthiş değil
  • Yüzde ağırlık yapmıyor
  • Cilt tonunu eşitliyor
Benim cildim kuru olduğu için ben önce krem sürüp daha sonra bu ürünü sürerek kullanıyorum. İlk başta rengi biraz açık gelmişti ama birkaç dakika sonra cildim ile tamamen bütünleşti.
İki renk seçeneği ile kullanıma sunulmuş. Açıktan ortaya, Ortadan koyuya şeklinde.



Her cilt tipine uyuyor bu iki ürün. Renklerinin duruşu ise aşağıdaki görseller gibi.


 Burada ise koyu ve açık tonunun yan yana karşılaştırması var. Orta ve buğday tenli kimseler için açıktan ortaya  tonu uyarken benim gibi koyu esmer kimseler için ortadan koyuya ideal :)



Günlük kullanıma oldukça uygun çünkü mükemmel olmasa da kapatıcı özelliği var ama en önemlisi cilt tonunu eşitliyor, kızarıklığı vs yok ediyor. Düzgün ve pürüzsüz bir görünüm vaat ediyor. Tekrar kullanmak istediğim ürünler arasında, Puanlama olarak performansını değerlendirmek gerekirse 10 üzerinden 8 verebilirim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder