Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

22 Eylül 2015 Salı

Flormar -5li Far Paleti



  5 li far paleti ucuzluğu ve kalitesi sebebiyle çok satılan ürünlerden biri. Hal böyle olunca da bizler de sizler için incelemeye aldık.
  Sürümü oldukça rahat olan bu paletin içinde küçük bir fırçası bulunuyor. Kıl fırça ile yapılan makyajlar her zaman daha şık duruyor bu yüzden eğer yoksa kendinize hemen bir fırça seti alın. Paletteki sünger fırça ise zor durumlarda iş görebilecek kapasitede.
  Tozlanma problemi çok olmasa bile mevcut.
  Fotoğrafta simli çeşitleri mevcut ve gözde gerçekten hoş duruyor. Mat renkleri de oldukça güzeldir. Meraklısı için alınıp denenmesi gereken fiyat olarak da bütçenizi zorlamayacak şekildedir.  Ben kullanmadan önce far bazı kullanıyorum böylelikle gün boyu kalıcılık sağlıyorum.
  Benim renk olarak favorim ise kahve tonları eğer sizin de cilt alt tonunuz sarıyla cildinizde çok hoş duracaktır.
  Ürünün  21,90 etiket fiyatı bulunuyor, ben indirimde 13 lira gibi bir fiyata almıştım. Sizin için seçtiğimiz diğer renk çeşitlerinden başlıcaları ise:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder