Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

23 Eylül 2015 Çarşamba

Süslü Avukatlarda Çekiliş Var



  İyi akşamlar arkadaşlar. Yeni açıldığımız için kendimizi tanıtma amaçlı bir çekiliş yapmaya karar verdik ortağımla. Bu çekilişi ise instagram adresimiz daha yaygın olduğu için ve daha çok kişiye ulaşabileceğimiz için orada başlattık.
  Fotoğrafdaki ürünler hiç kullanılmamış olup #victoriasecret parfümden bir kez denenmiştir. İlk başta 15 ekimde bitirme kararı aldığımız çekilişi beklediğimizden daha fazla katılım olması sebebiyle 1 ekimde bitirme kararı aldık.
  Çekilişimize katılabilmeniz için ise  instagram hesabımız olan @susluavukatlar ı takip etmeniz bu fotografımızı ise #süslüavukatlarçekiliş #süslüavukatlar @susluavukatlar  #çekiliş #çekilişvar taglariyle kendi profilinizde paylaşmanız ve çekilişi duyurduğumuz fotoğrafın altına 4 arkadaşınızı etiketlemenizdir. Eğer blogumuzu takip ederseniz ise +2 hakkınız olacaktır.
  Çekilişin sonucu ise eski usul kağıt kurası ile belirlenecektir. Bu arada biz isimlerinizi yazmaya başladık :)



Bu arada 29 eylülde ikinci çekilişimiz olacaktır. Sizce ikinci çekilişimize neler koymalıyız ? Yorumlarınızı bize buradan ve instagram hesabımızdan ( @susluavukatlar) yapabilirsiniz.

13 yorum:

  1. Blogunuzu takipteyim. Instagram adim _bentugce_ hayirli olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Katildimm bilee instagramdan.@ilaydaydn_

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu takipteyim yesim_1511 instagram dayım :*

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu takipteyim yesim_1511 instagram dayım :*

    YanıtlaSil
  7. Selam bloğunu instagram vasıtasıyla keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :) http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/
    İnstagram:@kozmetikpsikolojisi

    YanıtlaSil
  8. Selam bloğunu instagram vasıtasıyla keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :) http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/
    İnstagram:@kozmetikpsikolojisi

    YanıtlaSil
  9. blogunu takib aldım canım instagramını da takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. İnstagramdan geldim :) takibimdesiniz. Bende beklerim www.esyspage.blogspot.com.tr instagram adım @esyspage

    YanıtlaSil