Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

9 Şubat 2016 Salı

Günü Birlik Ilgaz Gezisi



Hazır kış aylarındayken kar tatili yapmamak olmazdı. Biz de bir tur kapsamında yeni yerlere gitmek istedik ve hemen internet başında ne lazım olur diye araştırma yaptık. Fakat kimse bu konu hakkında yazı yazmamıştı. Bizde deneyimlerimizi sizle paylaşmak istedik. :)

Ayaz olmamasına rağmen yükseklikten dolayı çok esiyor, bu yüzden kalın giyinmenizi öneririm. Gittiğiniz yerlerde kıyafet kiralama olanağınız var fakat kiralamadan da biraz kalın giyinerek durumu kurtarabilirsiniz. Yedek kıyafetler ve çoraplar alın. Mutlaka bir kar eldiveni edinin. Ve en önemlisi gözlüksüz olmuyor, bakamıyorsunuz etrafa eğer kar gözlüğünüz yoksa mutlaka güneş gözlüğü ile gidin. Yolculuk esnasında ise çok acıkıyorsunuz, otobüslerin mola vermesi sınırlı olduğu için  yolluk götürmekte fayda var.

Gelelim Ilgaz gezimize :)


Burası yeşil, mavi ve beyazdan oluşuyor. Daha önce kimsenin geçmediği kalın ve temiz karlarda yuvarlanabiliyorsunuz.

 

Kayak yapabilir, kızak sürebilir, teleferikte etrafı izleyebilirsiniz.




Yükseklik korkusu olan ben için sallanan ve aşağı dik inen teleferiğe binmem zor oldu ama başardım, yukarı tekrar çıkarken camını bile kaldırdım :)




Tabi çok acıkıyorsunuz ve bu soğukta mangalda sucuk yememekte olmaz :)



Kayak yapmayı bilseniz de bilmeseniz de çok eğleniyorsunuz. Mutlaka yaz ayları gelmedin gidin. Hani haberlere sık sık söylenir ya "karın tadını yine en çok çocuklar çıkardı" siz de karın keyfini doya doya yaşayın.

Bu şekilde bitirmesem olmazdı; "Ilgaz, Anadolu'nun sen yüce bir dağısın"

2 yorum:

  1. blogunuza etkinlikten geliyorum.takipteyim.bende sizi bekliyorum bloguma:)
    http://merininblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar. Blog kesif etkinliginden geliyorum ben de beklerim ☺️

    YanıtlaSil