Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

29 Ocak 2016 Cuma

La Casa De Los Aromas



İki gün önce güne bu güzel kokularla başladık.  Tabi ki hemen oda kokusu olarak denedim. Sonuç ise beni oldukça mutlu etti, beklediğimden daha hoş bir kokusu vardı :)
Açıkçası ilk beklentim bir kek kokusu oluşacağı yönündeydi, artık kek kokusu nasıl oluyorsa (!) :) Yani acıktıran bir koku ya da yemek kokusu gibi bir şey değil.
Öncelikle yoğun bir vanilya kokusunu hissediyorsanız ama rahatsız edici şekilde değil. Yaklaşık 2 dakika sonra koku daha da hafifleyerek kendini hafifçe hissettiriyor,daha bir gizemli oluyor.
Eve ferah, fresh bir hava katıyor. Biraz baharı anımsatıyor bana :)
Diğer bir en sevdiğim şey ise kötü kokulara karşı etkisi. Anında hapsederek vanilya kokusunu hissettirdi. Bastırıcı bu özelliğini sevdim, kokular birbirine karışmadı doğrudan hapsedip yalnızca kendi kokusunu hissettirdi.
Kumaş kokusu olarak ise daha kalıcıydı. Baymayan kokusu ile beni kendine hayran bıraktı diyebilirim.



Fotoğrafta da görüldüğü üzere bir kilidi bulunuyor. Çocukların kolay bir şekilde çözebileceği bir şekilde değil bu kilit. Özellikle 3 yaştan sonrası ancak deneyerek ya da gözlemleyerek çözebilir. Ama oldukça güvenli buldum şahsen. Kapalı konumdayken hafif girintili yapısından boşluğa getirerek açılmış konuma getiriyorsunuz.




Tekrar alır mısın diye soracak olursanız yanıtım evet olacaktır, bu kokuyu oldukça çok sevdim hatta diğer ürünlerini de denemek isterim bile diyebilirim. Ekoz kozmetiğe bu hediyeleri için teşekkür ederiz.
 Ürünü www.ekozkozmetik.com adresinden bulabilirsiniz :)
"La casa de los Aromas ile havanız değişsin..." 

1 yorum:

  1. Vanilyalı kokuları ağır bulurum şahsen ama bu ürünü merak ettim.

    YanıtlaSil