Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

7 Ocak 2016 Perşembe

MAGİC LİNER







İyi akşamlar 🎈

Neredeyse bir ay önce gelen bu magic linerı yeni deneme fırsatı buldum 🙈 öncelikle bu güzel ürünün sahibine çok teşekkür etmek istiyorum kendisi o kadar sıcakkanlı ve hoş sohbetli ki 🙆🏻 gelelim ürüne ;


❕Eyeliner 
❕Üst liner 
❕Dip liner 
❕Far olmak üzere 4 özelliğe sahip 2 aparattan oluşuyor. 



Ayrıca yan tarafında kuyruk için ekstra konmuş şekiller var. 


Ürünü jel eyeliner ile kullanabileceğiniz gibi farlada eyeliner çekebilirsiniz. Sürerken ve çıkarırken bozulmalar oluyor resimde hiç ellemeden bozulmaları ile birlikte çektim 🙊

Kolajlı resmin en üst tarafındaki resimde sağ tarafta ürünle kullanılmış hali sol ise el yordamıyla ince çekilmiş eyeliner mevcut. Her göze hitap ettiği vaadleri arasındaydı ama aldığı yorumlar üzerine Gokishop kolları sıvayarak küçük ve daha büyük gözlere beden şeklinde small ve large olarak 2 ürün daha çıkarma kararı almış. Türk bir girişimci olması ve gerçekten ürünün benim gibi eyeliner çekemeyenler için mucize gibi olması beni mutlu ediyor ♥️
Ürüne www.gokishop.com  ayrıca instagram/gokishoptr adreslerinden ulaşabilirsiniz :)

2 yorum:

  1. güle güle kullan kuzum :) bende merak ediyorum bu ürünü bakalımm :)

    YanıtlaSil
  2. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil