Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

1 Aralık 2015 Salı

Mary Lou Manizer




Çok sevilen aydınlatıcı mary lou benimde kısa zamanda gönlümü fethetti. İlk başta çok ön yargılı ve tereddütlü yaklaşmıştım çünkü çok simli gibi görünüyordu sonuçta düğünlerdeki gelinin kız kardeşi rolünü oynamak istemezdim :) Zaten uzun bir süre gratislerde ve indirimlerde de bulamadım. Normal zamanlarda gidip testerını denedim öncelikle. Doğru uygulamayla aslında çok hoş bir görünüm verdiğini fark ettim. Islak simli görünüm bana normalde çok yapay gelirken hoşuma gitmişti ilginç bir şekilde.



Yapısı oldukça yoğun olan bu ürünü azıcık sürmekle bile hemen sonuç veriyor. Ben günlük makyajımda kullanmayı sevmiyorum ama böyle özel buluşmalarda gecelerde severek hemen sürüyorum. Bu ürünün üç şekli mevcut cindy lou ve betty lou diğerlerinin ismi. henüz ülkemize gelmemiş 3lü paleti var birde, manizer sisters. Eğer sizinde aklınızda bir soru işareti varsa bir şans vermenizi öneririm. Ben bulduğumda mutlaka manizer sistersı alacağım. Güzel kalın, sevgiyle kalın kızlar .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder