Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

1 Aralık 2015 Salı

BLOGLAR ARASI TAKİP ETKİNLİĞİ




Buna benzer bir etkinlik daha önce @cutemakeupp yapmıştı. Biz orada çok güzel dostluk edinmiştik. Tabi her zamanki gibi çıkarları doğrultusunda hareket eden insanlar da vardı. Ama gülün de dikeni vardır diyerek güzel olan etkinliğin önüne geçememişti. Aramıza daha sonra yeni çok blogger arkadaşımız katıldı, bir çoğu çok kaliteli paylaşım yapıyor ve çok da mesaj alıyorduk bizde ortağımla etkinliğin bir başka benzerini yapmaya karar verdik. Bu konuda bize yardımcı olan @cilekokulublog a teşekkür ederiz. Birlikte tekrardan kaynaşma Fırsatı bulduk. Sizlerden ricam sayfamızda çekilişimiz de olduğu için takip etmeyi unuttuğumuz bloglar olabilir ya da yeni takip etmek isteyen. Kendileri buradan bize yorum atarlarsa seve seve dönüş yaparız. İyi günler <3

11 yorum:

  1. Cutemakeupp'un etkinliğine de katılmıştım, sizinkine de seve seve katılırım...Bloguma herkesi beklerim, tabiki bu güzel uğraşların karşılığında bende sizleri takip ederim :)
    http://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Sizleri takibe aldım. Ben de bloguma beklerim:

    http://kahverengiruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. İlk defa böyle bir etkinlikle karşılaşıyorum 😊 Katılmayı çok isterim 😊

    YanıtlaSil
  4. www.esyspage.blogspot.com.tr ben instagram etkinliğinden geldim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba benim bloğum henüz çok yeni hem takipleşmek hem de sizden güzel tavsiyeler almak isterim ablalarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://kocamangulus.blogspot.com.tr/?m=1 blogumun linki :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Benimde blogum merveninevinden.blogspot.com.tr

    beklerim :)

    YanıtlaSil